Deviant Login Shop
 Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
July 19, 2004
Image Size
227 KB
Resolution
500×647
Thumb

Stats

Views
3,973 (1 today)
Favourites
149 (who?)
Comments
85
Downloads
985
×
Sephiroth revisited by rurouniuno Sephiroth revisited by rurouniuno
EDIT: this is kinda an old image but OMG his nose has been pissing me off since...forever xP
So i finally went and fixed it...and fixed/added some other elements. XD
---------------------------------------- ----
**FULL VIEW...pls? ^^;*

i'm still in a FFVII mood...*listens to FFVII OSTs*
This is sort of a different style for me...and he creeps me out in my own depiction lol @__@;;;
But Sephiroth is supposed to be evil and frightening i guess ^^;

And why blue skin? This was supposed to be faded in the blue bg of an Aeris picture i was drawing (screenshot in my scraps)...but the styles don't match and this kinda took off on its own.

Sephiroth (c) Squaresoft

[Painter Classic]
Add a Comment:
 
:iconreznorlover101:
reznorlover101 Featured By Owner Jun 7, 2012  Hobbyist General Artist
Well... I guess he IS Jenova's son... Whaddaya know, that lucrecia-ho was LYING!!!
Reply
:iconilovesnakeysnakes:
ilovesnakeysnakes Featured By Owner Feb 7, 2010
This is amazing.
Reply
:iconxellimech:
Xellimech Featured By Owner Aug 22, 2007
When he's blue like that he looks like Jenova.
Reply
:iconsoullessdragongirl:
SoullessDragonGirl Featured By Owner Feb 21, 2007
He looks like a wraith of atlantis i love it i always thought sephy and the wraith had something in common
Reply
:icondreaminmyhands:
DreaminMyHands Featured By Owner Jan 17, 2007
I love the style on this. It's very....unique? lol great work.
Reply
:iconprairis:
Prairis Featured By Owner Jun 15, 2006
It's very well drawn! There's so much life in his hair! :)
Reply
:iconlordravenous:
LordRavenous Featured By Owner May 30, 2006
brilliant work , Sephiroth is interesting person.
Reply
:iconsnowwe:
Snowwe Featured By Owner Dec 10, 2005
He looks like a darkelf! :3 I love the hair!! Great job!
Reply
:iconkarnjerrylow:
karnjerrylow Featured By Owner Feb 14, 2005
ahhh... what did you do to sephiroth..?! lol jk very nice indeed... altho I prefer anything with sephiroth to have his sword :P
Reply
:iconrurouniuno:
rurouniuno Featured By Owner Feb 19, 2005
yeah we would look considerable cooler with his sword...but i suck at drawing weaponry TT ^ TT

Hehe thanks for your comments :hug:
Reply
Add a Comment: